21.41

inget kul klockslag.
Shit jag skulle kunna gå o lägga mig nu.
Så himla trött.
Men nu ska jag njuta av att jag kan sova till minst nio imon.
Börjar 12, men är skönt att komma upp o bara ta det lungt innan!

Hämtade som sagt Villia förrut, gick o hälsade på Josse på salongen.
Sen gick vi hem o busa med Patric.
Blev lite korvfest där innan Josse kom hem,
haha, då gick jag.
Gick till Sofia o Ebba där det byggdes hylla.
Fasen vad vi träla, tre tjejer på en hylla, ska det behövas? Jäkla jysk!

Nu ska jag gå in o ta en varm o skön dusch innan sängen.
Då ska jag lägga mig o läsa länge i min bok.
Inte behöva "stressa" för att man ska sova.
Ne nu ska jag ta det lungt!

Ha en bra kväll.
Ps. längtar tills Nina kommer hem, känner mig lite ensam såhär på kvällen faktist! ;)
PUSS

Kommentarer
Postat av: nina

jag kommer snart, ta det lugnt så länge i duschen ;)

2009-03-05 @ 22:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0