02.26?

Fy jobbigt att ställa fram en timme, mindre sov timmar, inget jag behöver kan jag säga...

Nina hämtade mig direkt efter jobbet, vi åkte till den nya "fest lokalen" i Tranås City. Haha.
Ja, vi har stått i baren hela kvällen, men ja det blev visst några cider för mig ändå.
Va tusan vi fick ju ta vad vi ville, om det kunde vara så bra varje kväll ;)
Nemen, det har varit en lugn kväll, kul att höra på allt fullt folk..

Nu ska jag sova, jobbdag imon. Längtar till tisdag, då är jag LEDIG.
Direkt efter jobbet verkar det bli box, hur jag ska ha krafter till det vet jag inte,
Matilda kan nog alltid få ut det sista av mig ;P

Så det kan vara..
Nästa vecka blir en ny vecka för mig, en nyttig vecka,
måste fasen börja tänka på sommaren 09, då händer det grejer vettja :)
Nu har vi bokat in en linköpingskväll me, det kan bli skoj...

Aja, sov så gott.
GLÖM INTE STÄLLA FRAM KLOCKAN!!!!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för sällskapet, smulan :)

2009-03-29 @ 03:08:10
URL: http://naxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0