Vi hade ialf tur med vädret!

ska väl bara skriva några rader innan det är dax för film o sömn,
blir inte mycket sova när man har en liten kille rummet brevid som gråter/skroker endel på nätterna!
Men jag klagar inte, är jätte glad att de är nere.
Igår var vi ute i hätte på dagen, sen bar det hem för mat, senare på kvällen åkte jag ut till Lois..
vi sista fick allt igång festen, ojoj vad vi dansade där.
Ni skulle sätt Min, Frittes o Sofia modernadans, låg o kravla på golvet typ, haha :)
Blev inte många timmars sömn inatt, var bara att ta sig upp, skulle till Gränna med familjen idag,
åkte dit o åt glass o räkmacka,
inte mycket som kan slå grännabergets räkmackor, där snackar vi Nina ;)
Åkte sen hem hit, åt igen, haha, o firade Maxxijmus.  MYS

Nehee, så har min helg sätt ut, kul kul,
mindre kul att jag inte får tag i Nina, får snacka av oss imon istället.
Hoppas på att jag får träffa hennes vän i veckan med ;)
Så är det.
Ni får ha det bra!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0