jobbhelg!

Usch, jag känner inte för att åka o jobba, jobba bort hela helgen typ..usch.
Men men, sen är jag ledig nästa vecka, då blir det filipstad till onsdag,
sen sommarstatt på kvällen, och sen det bästa,
ULLARED på torsdag med Matilda o Stina.
Fy vad kul det ska bli o köpa massa saker till lägenheten,
då kommer jag nog verkligen fatta att jag ska flytta :):)

Sen jobbar jag bara helgen sen är det hultan :D:D:D
Så okej jag tror jag klarar av att jobba helgen!

Igår blev planerna lite anorlunda, Stina skulle komma in o vi skulle mysa med Kinamat o massa gott,
hon åkte istället ut o åkte motorcykel med Fredrik o sket i mig ;)
Ne, men jag klarade mig, josse, jag , Olli o Julia köpte med massa mat o satt på i gräset o bara tjöta o åt.
Bra kväll!

Skönt o kunna sova lite idag ialf, men ska ta mig ut i solen nu en stund innan jag börjar!
Ha det så bra!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0