Familjen Filipstad är på besök :)

ohhh, min lilla kille gör mig så himla glad, såfort han kommer innanför dörren o bara skiner med sitt leende..
Längtar tills jag får kramas med honom imon igen :)
Jag har tjatat till mig så att Niclas tog med datorn ner, så nu kan jag sitta här i lugn o ro o läsa bloggar o snoka runt!
Så skönt..
Idag har jag varit ledig, mamma o jag har farit runt på stan, köpt massa blommor o mat, blev även en t-shirt till mig!
Kan erkänna att min gaderob snart är full, ska bli skönt att rensa när jag flyttar..
Är endast typ en månad kvar tills jag får lägenheten,
denna vecka har jag längtat mer än något, att bara få leva själv o göra o ha det som man vill, o vad jag ska njuta :)

Iår blir det att att fira midsommar hemma med familjen, jag kände att der kunde vara skönt, få se om jag vill sen senare åka ut till Lois, se hur läget är där, det är sånt som märks. Kan va skönt o bara vara med familjen ibland.
Oj börjar jag bli vuxen? :P

Okej, ska väl sova nu så jag är pigg tills imon, ska ut till Hätte o leka av mig först!
Hoppas alla får en kanon midsommarafton och att vädret fortsätter som det varot ikväll!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Nina

Glad midsommar :)

2009-06-19 @ 13:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0