...

Hejsan..
Här var det visst dåligt uppdaterat, jag skyller på att jag ingen dator har.
Jo, så är det, vi har inte fått tillbaka den än, hur länge kan det va? 1 månad typ, fy!
Men nästa vecka kommer den hem igen  :D

I vecka var jag ledig, var uppe hos mina favvo pojkar, hade det jätte bra.
Bara myste o tog det lungt,
Jossan kom i måndags, vi åt o drack o sncka massa skit, Mycket trevlig tjej :)

Sen blev det utgång direkt när jag kom hem, jag hade redigt kul,
 blev lite fel bara på slutet, men sånt händer ibland ;)
Tog mig upp efter 3 timmars sömn o åkte mot ullared med Stina o Matilda.
O vad kul det var, nu är det inte långt kvar till lägenheten är min :D

Sen på kvällen la jag mig tidigt, somnade nio.
Men vid halv tio trodde jag att jag drömde, där i mitt rum, kramade amanda om mig?!
JAAA HON ÄR HEMMA, JAG TRODDE JAG DRÖMDE!!!
Det är helt underbart att ha henne hemma, vill bara krama henne hela tiden :)
Så igår var Olli o Amanda här, vi kollade på film, sen åkte vi ut till Ebba,
redigt trevligt, satt o spelade gitarr o sjöng.

Ikväll blir det grillning hos mig!

Nej, oj nu hinner jag inte skriva mer, börjar jobba snart!
Tack o hej, jag uppdaterar mer sen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0