Dåligt!?

dålig uppdatering, förlåt!
Men jag har som sagt inte haft någon dator, men nu är den äntligen tillbaka :)
Ska försöka börja skriva lite mer, men nu på sommaren har man inte så mycket tid över.
Jobbar massa o sen vill man ju även göra nått kul efter..
Men men

Jag har ialf varit på Hultsfredsfestivalen för andra gången,
o detta år slog stort, går inte att beskriva med ord hur kul det var.
Så skönt att bara vara så "fri". Man kan gå hur man vill, göra vad man vill utan att typ ingen reagerar :)
Nu blir det bara jobb fram över,
jobbar helgen, lite tråkigt när det både var fest igår o idag.
Igår var det ute hos Freddie, såklart var jag med ändå, utan alkohol.
Vi hade fem kamp, roligast var såklart såpfotboll, ojoj vilken smällar det blev!

Ikväll blir det att vara hemma, Villia är här, så ska mysa med henne.
Är inte redigt kry heller, har åkt på en förkylning o feber.. :/

Nene, nu ska jag stänga ner här!
Ha en bra lördags kväll o ni som ska ut, ta ett glas och en dans åt mig :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0