6 dagar kvar

Vill inte jobba idag.
Jobbar 1 - 22, blir inget av dagen mer än jobb!
Men så är det, blir ju pengar som tur är.
O imon är jag ledig, onsdag endast 7-11. Så okej jag kan väl stå ut :)

Idag kommer Jocke o Sofia me, huset kommer inte vara tomt på två veckor, det gillar jag!
o sen är det 6 dagar kvar till jag får lägenheten :D
blir att städa o hålla på så jag sover nog inte första natten föräns den 1.
Då ska Nina o jag mysa :)

På torsdag kommer mina favvo pojkar me,
på lördag blir det high chaparral, har inte varit där innan så det ska bli kul :)
Hoppas även på ett besök på skara sommarland :D

Nehepp, ni får ha en bra dag!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nina

yes, då ska vi mysa! :)

2009-07-20 @ 22:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0