Tordag

Idag blir det jobb på badhotellet, ska bli kul att komma dit lite, ner till lugnet o allt.
Är några som hyrt badtunnorna så ska vara lite "värdinna" för dom.
Tjejer ska vi inte dra ihop o göra det me någon kväll, skulle ju va skit skönt ?

Har vart nere o handlat med mamma lite, sen ska jag bara ta det lungt tills jag börjar vid tre.
Ska ut o gå sen, får se om Sandra hänger me, sen lägger jag nog mig en stund i solariumet.
Så skönt när det är såhär tråkigt väder.

Imon bär det av till storstan, ska på dop, Kusin Evie ska döpas.
Undra hur det blir eftersom hennes mamma är engelsk o hennes familj ska komma?
Pratar prästen på engelska eller döps de änns i kyrkan?
Inntresant!
Och ett plus är ju att jag får träffa mina favvo pojkar. Jag får typ en film varje dag när Maxxi sitter o säger pappa pappa pappa, haha undra om det finns någon som är stolt där uppe ;)

Jaja, nu räcker det ska lägga mig o vila nu med en värmekudde på axeln,
fy tusan inte för att klga men idag är jag så sjukt ont i axeln, kunde knappt bära matkassen.
Kan det bero på vädret kanske?

Ha en bra dag!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Nina

Jo, men en myskväll vore väl inte dumt! skit skönt ju!

Kan inte du kolla vad det skulle kosta och lite ikväll, kanske kan göra nått sånt innan sandra åker?

PUSS

2009-01-29 @ 13:21:56
URL: http://[email protected]
Postat av: matilda

jag är på isf :)

2009-01-29 @ 14:25:29
URL: http://thillys.blogg.se/
Postat av: sandra

eller så laddar vi med en brakfest vid påsk (då jag kommer hem) och börjar dagen med badtunnor :D

2009-01-29 @ 18:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0