Tisdag

ohh, va skönt att slutat.
Fast det har varit en bra dag.
jag slapp det som jag var rädd för, o jag hoppas att allt kommer lösa sig.
Ska prata med chefen imon, hon hade nog lite tider så jag kunde få lite fast, det kan ju alltid vara skönt :)
Mamma o jag ska ner o sola nu, tänkte hyra en film sen o ha lite myskväll.
Blir för sällan nu att man bara är hemma o tar det lungt.
Imon blir det nog linköping som sagt, o tror ni inte jag hittat en skinjacka till som jag vill ha.
men jag kan fasen inte köpa den, köpte ju en för inte så längesen. Ah fasen vad sur jag blir,..
Men en såndär fransväska ska jag nog klicka hem ialf nu när jag fått lön! :)

ha det bra!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0