The big city :)

jag gillar verkligen Stockholm, eller inget jag skulle kunna flytta till men att åka o hälsa på!
Åkte vid åtta på morgonen o kom hem nu.
Dopen var jätte fint, så sjukt bra präst.
Hälften var typ på engelska o hälften svenska.
Skrattade massa, kändes inte såädr seriös som alla annars.
Åkte sen o åt o fikade i vaxholm, hehe fick öva lite engelska me, men det gick bra tycker jag :)
Engelskmän är väldigt trevliga verkar det som, eller kanske bara var dom!?
Vaxholm är ett måste att åka till på sommaren, så fint där nere vid hamnen o så.
Ne slut tjatat om det, jag är nöjd med dagen kan man säga.

22.22 slog precis klockan.
Ska väl prata lite med Nina en sväng, sen ska jag nog lägga mig o kolla OTH o sova för imon blir en lång dag.
Villia ska vara här hela dagen, kommer nog vid åtta o sen blir det fest på kvällen.
Känns så konstigt att man egentligen festar när man ska säga hej då.
Kommer bli tomt utan Sandra 2 ;)
Men som tur var har vi ju hela nästa vecka att umgås med så imon blir ju inte vårat hej då :)
Imon blir det bara kalas, o massa Nina o Sandra*2 dans :D:D

Okej, sov så gott.
PUSS

Kommentarer
Postat av: sandra1

jag är SANDRA 1, du vet det såååå väl.. jag är äldre än dig ;)

2009-01-30 @ 23:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0