Söndag

Lördagen blev det visst ingen uppdatering på, den var rätt krånglig o rörig så jag hann inte med det.
Jag jobbade ju som sagt till tre,
sen skulle jag hem så skulle Nina o Sandra komma hit o göra sig i ordning,
o när vo var klara skulle vi åkt till Aneby för att fira Hannah o sen gå ut i Jönköping..
Så var planerna, men ack så fel det kan bli.
Hannah pluttan var med om en bilolycka igår, som tur var gick det bra.
Men då förstår man att kvällen ändrades..
Vi satt ialf o väntade allihop på besked om hur allt gått.
Men det var nog "bara " en chock. Usch vad rädd man blir  när sånt händer.

Vi åkte ialf ut till henne med presenter o åt o drack o hade jätte trevligt :D
Hon ville inte gå ut, det är ju förstårligt.
Vi hade ingen som kunde köra oss till jönköping då, så vi skulle in till Tranås.
Men tack vare Sebbe så fixade han  så Nina o jag kunde åka med dom dit..
haha, inplusgrejer är alltid kul.
Vi skulle gått till klubb enkelt, vet faktist inte varför vi inte gjorde det sen,
hängde på killarna typ ;)
Det blev ialf centrum o shit vad kul vi hade, o vad vi drck haha.
Jag gillar verkligen att komma bort från Tranås ibland :D
Kul kväll :D:D

Idag ska jag försöka piggna till lite,
sen tänkte jag kanske gå ner o hämta Villia o leka lite med henne.
Om hon är hemma så att säga :)
Annars blir det nog lungt idag.

Hoppas ni alla har haft en bra helg.
PUSS

Kommentarer
Postat av: bosan

tja tja snygging!

Hur e läget? Vem hannah hade krockat? inte svenberg igen?

Och vem hannahs lägenhet, svenberg, har hon gjort om sin?



Puss puss

2009-01-26 @ 01:40:38
URL: http://lbostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0