Måndag

Godmorgon på er gott folk.
Jag skulle velat ligga kvar i sängen, men måste upp.
Ska med mamma ner o kolla tapeter till köket.
Sen ska jag med Matilda till sjukhuset, därför jag är uppe nu.. :)

Idag måste jag även
Ringa jobbet o se om de har lite tider till mig.
Ringa skolan o höra vad som är fel med min fronter ( kommer inte in)
Ringa o boka sittplatser till hockeyn på söndag eftersom några Anebybor ska med o se Taif för första gången, ( Kul)
Börja leta lite sommarjobb, har nog på hemtjänsten, men vet inte om jag vill vara där. Det ger mig ju aldrig ett riktigt jobb!
Sen ska jag också ringa mina bästisar i USA, saknar er massa nu när vi inte pratat på ett tag.

Det var nog det jag var tvungen att gör, sen vet jag inte vad som händer mer.
Ha en bra måndag nu ska jag in i dushen,
PUSS 

Kommentarer
Postat av: bosan

nemen, inget illa mot hannah, men hur lyckas hon med alla bilar, hennes försäkringar kan inte vara billiga, många bilar som gått åt nu?



aa okej, där ser man, hälsa folk!



Kram

2009-01-26 @ 13:28:10
URL: http://lbostrom.blogg.se/
Postat av: Amanda

de är bara att slå en plingeding! :) <3

2009-01-26 @ 14:29:21
URL: http://segerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0