måndag 12 januari

hejhej. Idag var jag uppe tidigt, skulle vara på träff på konvux. Pratade om hur jag skulle lägga på mina planer.
Jag kom dit o nästan visste hur mina plamer var. Men de ändras snabbt.
Hade ju tänkt läsa engelskan o sen undersköterska med inriktning behandling.
Men då hade jag visst tänkt lite fel. Hon tycke jag skulle kolla upp behandlingassistens linjen o jag behöver inte läsa engelskan till nått av det, bla bla. ja det var jätte krånglingt. o nu vet jag inte nått vad jag ska göra.
Han som hade behandlingassistens grejen gcik ju inte att prata med, hel lustig.
Tänkte ringa till studievägledaren på västravux hon var jätte bra o höra vad hon tycker.
Om jag ska läsa engelskan ändå eller om jag ska skippa det,.
Den börjar isåfall nästa vecka, tisdag och torsdag.
usch nu blev allt svårt o krånglingt.

Igår var jag o ebba som sagt hos Anna på släktkalas. Mycket blandadekänslor.
Kändes vädligt konstigt att inte våran Fille var där. Hon saknades verkligen.
Annars var det trevligt, god mat o den släkten blir det aldrigt tyst hos, bra bra :)
Hon fick sällskapsresan av mig, så nu har jag en anledning att åka upp till dom,
väntar på inbjudan till potatisgrantäng o löfbiff. Åsas potatisgratäng går inte att slå. hehe :)

Pratade med Amanda mer än en timme igårkväll me, pratar ju inte med henne varje dag som jag gör med Filippa, så då får man ta sig en längre stund till massa prat:)

Ne, nu måste jag ringa runt lite.
Jobbar 18-21 idag bara, det är skönt.
Ha en bra dag
PUSS


Kommentarer
Postat av: Stefan

HaHa Sandra! Det är väl alltid tyst och lugnt här... Inbjudan kommer snart, jag trodde det var min gratäng du ville ha<)

2009-01-14 @ 22:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0