lördag 10 januari

Idag har min dag endast bestått av jobb, tolv till nio, ingen rolig tid,
Men men sånt är livet, o pengar behövs.
Åkte hem efter jobbet, mamma o pappa hade gjort kykling encholades(haha hur stavas det?) o det är så sjukt gott.
Kollade på wallander filmen o nu sitter jag här. Har pratat med Filippa lite, satt o letade efter flygbiljetter till mig.
Haha, jag undrar verkligen hur jag ska kunna byta, verkar bli i Asterdam.. och sista veckorna i maj.

Jag har verkligen haft en skön hemma helg nu, o imon blir det nog bara hockey o pizza :)
Ska lägga mig o kolla några avsnitt av OC, kvällen slutar alltid bra så..
Ha en trevlig helg!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Fritte

enchiladas haha:D

2009-01-11 @ 15:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0