Lördag

Blir ett snabbt inlägg nu bara, är en liten tjej som står o ropar efter mig, hehe.
Åkte ner o hätmta Villia gullunge vid åtta, men vad trött jag är nu, hur ska jag orka kvällen? :)
Ska snart ner på stan o köpa present till Sandra, sen tänkte jag gå förbi Sofias lägenhet o kolla hur hon fått till det.
Kul o se före o efter sådär.
Ska till Nina vid sex o göra mig iordning sen blir det feeest, tagga tagga..

Jag vill höra hur det gick för mina USA tjejer igår me, hör av er när ni ser detta!!!
Ha det bra!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Amanda

bååååääööö!!! fråga inte hur min kväll var! hade ingen dejt igår däremot va ha på en toalett alldeles för länge .... inte av egen anleding dock, hehe, och får inte tag på fillegrisen!!!

2009-01-31 @ 21:30:52
URL: http://segerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0