Linköping

Vilken kanon tripp :)
Åkte dit för att köpa addidas tröjan, men blev självklart lite till, ett linne o en t-shirt.
Så jag tyckte jag var duktig ändå som höll i pengarna.
Vi åkte sen till Ikono o åt, för ovanlighetens skull ;). Vi kan inte mer än skratta när vi ses typ.
"Tänkte att jag skulle sätta mig o rensa öronen snart, de har kliat så mycket på sistone o mormor har aldrig några topps ;) " Haha.
Bjuder på lite bilder från kvällen eller från bilen hem, de måste trott att vi var skit fulla som som vi höll på.

Missa inte på lördag, då gör hon nått som ni aldrig glömmer ;)







Stad i ljuuuuuus, ni skulle hört alltså, så himal fint :)

Njut o ha det en bra kväll.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nina

haha, fy tusan va kul vi hade!

En toppendag tjejer :)



Visst, lite bilder tycker du ju om att bjuda på, men det gör inget för vi hade så kul! :)



puss på er, ni är bäst! <3

2009-01-28 @ 22:00:11
Postat av: Anonym

haha, fy tusan va kul vi hade!

En toppendag tjejer :)



Visst, lite bilder tycker du ju om att bjuda på, men det gör inget för vi hade så kul! :)



puss på er, ni är bäst! <3

2009-01-28 @ 22:02:05
Postat av: sandra

haha, jaa på lördag ska jag springa naken genom stan, får ju inte missas ;)



gillar sista bilden skarpt, hallå snusen ;D

2009-01-28 @ 22:10:27
Postat av: Amanda

haha, okeej, crazy girls :p men vilken färg köpte du på tröjan nu då?

2009-01-29 @ 03:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0