Låång dag

Klockan är 0645, o jag ska snart åka o jobba.
Jobbar till 17, sen blir det nog att träffa Nina en sväng, :)
O idag måste jag sätta mig på rasten o ringa några av de samtalen jag skulle gjort igår.
Dåligt av mig att inte göra något.
Jaja.
Jag sätter mig vid datorn för att hinna läsa Amanda o Filippas blogg på morgonen, men de har fasen börjar slarva med att skriva innan de ska sova. Skärpning tjejer!!! :)

Bäst att sätta sig på cykeln.
Ha en bra dag, o snälla håll tummarna åt mig att min dag blir bra!
PUSS


Kommentarer
Postat av: elina

wehoooo! du ha ju en blogg :)

nedrans va skoj!

o du... ännu roligare o träffa dej i lördags snyggberta!! allt väl?



big hug elina :)

2009-01-27 @ 11:36:35
URL: http://elojna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0