kameran

jag måste verkligen börja ta lite mer kort.. Har ju köpt en mobil som jag ska använda som kamera nu.
Men haha jag har nog inte så roliga saker att ta kort på.. kan bero på det.
Är ledig fram till halv fyra nu, o inget gör jag.
Ska kolla andra avenyn o äta, sen ska jag nog ringa Fille en snabbis innan jobbet med.
Mer har jag inte tänkt att göra,.
Sitter o försöker få ihop en skiva till lördag..
delar med mig lite av början på skivan :)

Markoolio- anthem
Agnes- Release me
Beyoncé- single ladies
Kobojsarna- jag vet att du vill ha mig
Lady gaga- poker face
Tommy körberg- stad i ljus

kanske kommer med mer sen, vem vet ;)
ha en bra dag.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nina

Glöm inte kikki danielsson nu ;)



eller dansband iallafall, vi är ju så grymma på att dansa till det, haha!

2009-01-22 @ 15:26:01
Postat av: Anonym

Stad i ljus, den passar verkligen in såååå bra, haha :P

2009-01-22 @ 17:15:04
URL: http://segerson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kan ta kort på mig ;D

håller med nina, ladda med dansband, annars ser skivan lovande ut!!

2009-01-22 @ 23:04:11
Postat av: sandra

de va jag som skrev :P

2009-01-22 @ 23:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0