jshudkh

Idag var det allt en seg dag på jobbet, allt gick så fort, så jag hade rast i typ två timmar,
jag gillar inte ha så lång rast, speciellt inte när man får sitta själv...
En ny utbildad undersköterska gick brevid mig me, det kändes lite dumt kan man ju säga, haha :P

Ny har jag bestämt mig för att börja plugga ialf, måste läsa Engelskan först, men den kan jag nog hoppa på typ imon..
Matilda o jag Ska ner o prata med dom.
Sen ska jag läsa till undersköterska med inriktning på behandlingsassistent. Kul.
Skönt att det bara är ett och etthalvt år me. o att jag bara behöver plugga upp engelskan. :)

Ne, nu ska jag lägga mig i soffan en stund, vänta på att Nina ska ringa.
Ha det bra
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0