Hej


Idag har jag inte gjort ett skit av det jag skulle göra, eller som jag var tvungen att göra,
Var på stan som sagt med mamma, hittade tapeter, så köket blir nog fint snart. Tack gode gud :)
O var även med Matilda på sjukhuset... haha hon var verkligen inte van vid att vara på sjukhuset.
Sen ringde Patric o sa att han o Villia skulle leka i lekparken, klart jag ville leka me.
När de gått hem har jag suttit o pratat massa i telefon, pratade i 90 minuter med Amanda, en halv timme med Fille
o inte nog med det så ringer Nina o ska prata sen, haha fatta att man var trött i örat sen ;)

Imon blir det verkligen en lååång jobbdag, 7-17. Hoppas att det blir en bra jobbdag o inte slutar som sist!
Sen ska jag nog till Linköping på onsdag, får se om Sandra hänger på. Måste dit o köpa tröjan.
För sen på torsdag jobbar jag på Badhotellet, var ett tag sen så det ska bli kul :)

Ja, nu ska jag kolla andra avenyn.
Stolt o glad är jag över Fille med, så jäkla kul för dig!
PUSS

Ps. jag saknar mina favvopojkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0