Godmorgon

O morgon är det verkligen, kvart i sju.  Fy var det är jobbigt att gå upp vid denna tid.
Men men, pengar takcar man aldrig nej till.
Jobbar  7-16 idag, lång dag.
Sen får vi se om jag ska ha Villia idag me, annars ska jag träffa Nina, Ut o gå o sola.
O mysa med Sandra sen me.

Igår var min dag fullspäckad.
Hämtade Villia halv tolv, då gick vi ner för o leta reda på engelska läraren,
inget resultat, så får ringa istället.
Gick hem o lagade mat för vid ett kom Olivia o lekte med oss.
Vi kollade på film, o matade fåglarna typ.
Vid halv åtta åkte vi o lämnade Villia för att åka upp på j20 matchen.
Det var då ingen rolig match inte. Sen var det bara hem o sova för att orka dagen.
Haha,
Bra dag.

Imon ska jag köpa shape kort, nu vill jag verkligen komma igång:)
O nu måste jag åka, opps.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0