godkväll

Nu ska jag lägga mig o kolla på OTH.
Hannah har precis åkt hem, min kära ex mobil fick hänga med till Aneby, pluttis :)
Tog med Hannah på innebandy ikväll, första gången för henne.
De vann med 9-6, bra bra. Saknade Nina o Sandra såklart.
Men Hannah var så duktig o så me :D
Sen åkte vi hem o gjorde oss lite te, o skulle kolla på en film, men den var inte så bra visst.
Fick den från aftonbladet :P

Imon ska jag på stan med Pappa först, sen ska jag o Hannah leta reda på en jacka till henne.
Får se hur det går.
På kvällen verkar det bli att åka o kolla på bio eller nått liknade, får se när Sofia kommer hem.
Någon som har förslag till en lördagkväll?
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0