Godkväll



Mitt jobb på badhotellet blev rätt långtråkigt, haha. Satt mest o åt appelsin :), var endast typ 7 stycken i badtunnorna i en halv timme, sen var det lungt, o lungt inne på spa avdelningen me :)
Hoppas jag kan någon tid snart igen så jag kan få göra lite behandlingar!
Gick ut o gick efter o sen la jag mig o sola, så himla skönt.
Nu har jag precis ätit en kanonkvällsmat med lite godsaker, typ avocado o keso, såå gott, jag skulle typ kunna leva på det :)

Imon bär det som sagt av till storstan över dagen bara, åker vid sju imon bitti.
Får se om jag hittar på nått efter.
Måste nog gå o lägga mig nu för att orka mig upp imon.
Ha det bra.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du lärt dej gilla det nu:P?

2009-02-01 @ 16:07:37
URL: http://fredrikarosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0