Fredag

Ohh, jag gillar fredagar, att det är helg o att det ser ut som en kanon helg :)
Är det någon som har förslag till bra musik, säg säg säg..
Snart kommer Nina o hämtar upp mig, måste dusha o äta lite frukost innan.
Vi ska ner o köpa presnet till Hannah o lite.
Sen börjar jag jobba halv fyra till tio.
Ska hinna ringa Fille innan me.
Amanda, är du hemma när jag kommer hem från jobbet?
Tänkte vi också skulle prata lite innan helgen!

Hallååå, någon som vill me till Lkpg nästa vecka?
Jag ska köpa min kära Addidas tröja :)

Okej, nu måste jag hoppa in i dushen..
ha en bra dag.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda

Njeaaa, då är jag på basket med Daniel! Du jobbade fel tider idag för att få ett samtal med mig. Men imorgon eftermiddag för dig?

2009-01-23 @ 15:25:15
URL: http://segerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0