Fredag 9 januari

O Annas födelsedag är det idag, hurra hurra :)

Jag har kommit på hur tråkig blogg jag har, eller asså, en blogg ska ju bestå av tankar o massa bra saker.
Det enda min handlar om är ju hur mina dagar ser ut, haha. Men men. Kanske kul för någon att läsa? :P

Idag gick vi till västra vux för att höra om vi kunde börja våra kurser. Hmm, ja, nästa vecka verkar mitt pluggande sätta igång.
Ska träffa studievägledaren på måndag, sen skulle det nog börja på onsdag om jag fattade det rätt.
Måste prata med läraren me, för när jag ska läsa engelskan måste man visst gå på två lektioner o veckan,
men jag jobbar ju, måste ju tjäna pengar eftersom man inget får när man bara pluggar ett ämne sådär.
Får väl se hur det blir.

Sen var vi på stan en sväng me, tog en räkmacka för att känna av helgen lite ;)
O sen var det bara att åka till jobbet, jobbade till nio. Så nu har jag bara vart o kollat let´s dance
ska snart krypa ner i sängen o kolla OC o sova :)

ha en bra helg!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0