Bra helg!

Ja, en jätte bra helg faktist.
I fredags med Hannah och igår var det lite vinkväll..
eller asså jag ska erkänna jag kan verkligen inte dricka vin, så himla äkligt.
Jag hade en vinglas som jag bara smuttade på ibland, annars gjorde Fritte drinkar till mig, så jag klarade mig :)
men vi hade massa kex o ost, så himla gott. Sen sjöng vi massa, sånt vi alltid är bäst på.
O ja, det blev att vi gick ut, gick till babar. det var fullstatt helgen innan löning?
Det var knappt nått folk man kände, var ett lumpar gäng som var i stan, så himla roliga var dom :)
Mycket dans o mycket sång, det är då en kväll bli kanon.
Sov hos Fritte inatt sen, vi gick hem o åt o bastade, sen sov vi gott.
Så vill jag sluta alla mina kvällar, EMIL ÅK PÅ MATTMÄSSA MER!!!!

Nu längtar vi till nästa helg o jönköping! Då ska Hannah firas som man ska när man fyller 20 :D:D:D

Idag blir det hockey som alltid på söndagar. Kul.
PUSS




Villia kom o hälsade på en sväng innan jag skulle iväg, gullunge!







"we are a band lala" :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0