5 januari

Ja, nu ska jag väl bli bra på att blogga igen.. Nu när jag äntligen har en fungerande dator.
Har sovit ganska dåligt idag, vet inte vad det beror på, men men, tur att jag har mina Oc boxar.
Idag ska jag bara ta det lungt. Jobbar 15.30-21. Undra hur detta ska gå med min hals, haha tanterna kommer nog inte höra vad jag säger.. :) Men det är alltid bra med pengar.. Speciellt efter köpen jag gjorde igår...

Jag måste träffa Ida o Fritte snart, vi ses allt för lite o snart blir Ida trollhätta bo igen, fy.

Juste, ska försöka få ut bilderna från gamla datorn, så kan ni få lite bilder från jul o nyår. Det kan ju alltid vara kul? :P
Ne nu måste jag ner o göra lite frukost..
Ha en bra dag.
PUSS

Kommentarer
Postat av: FRITTÄ

du ska ju träffa mig idag:P om det hjälper?

2009-01-06 @ 10:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0