090116

shit vad tiden går fort.. snart får man löning, jag längtar. Att få börja spara igen, bra ju.

klockan är 06.50 o det är 13 minus ute. Jag ska snart sätta mig på cykeln o börja min tur.
Om ni inte vet det så cyklar jag runt bland tanter o gubbar
 o när det är så här kallt känns det inte så kul att gå ut som ni kanske förstår!!!!!
Men men, på med kläder!

Efter jobbet ska jag med Sofia o kolla en ny lägenhet o sen att hon ska bestämma sig,
sen blir det nog att kolla på lite möbler o så.
O vad jag tycker sånt här är kul.
Jag vill ha ett helt hus att inreda.
Bra me att Anton bara är hemma på helgerna, då kan sofia o jag mysa på kvällarna :D:D

Ne, nu måste jag draaaa
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0