090115

o idag har jag varit ledig, vädligt skönt.
Var ingen som ringde o väckte mig, eller några som skulle fixa elementen kom vid halv elva o väsnades..
men då var det ändå dax att gå upp.
Åkte ner på stan med mamma, sen skulle jag me Sofia o kolla lägenheter. En som vi fastnade mest för, men ska me o kolla imon me, så får se. Haha, jag är hennes egna lilla inredare. Kul ju :)
Åkte sen o köpte massa kinamat, o va jag älskar golden thais mat. Speciellt vitlöksmarinerad kykling, kööp.
Nu sitter jag här, har precis pratat med Fille en stund, hon har lite tråkigt såhär när hon är ensam. Tur att hon har mig då.

Juste, nått mer bra idag var att jag hittade en lönespecifikation från badhotellet som mitt kontonummer inte var rätt.
O det har jag visst inte ringt o ändrat, gött där räddades min månad :)

Men en tråkig sak är att jag vill ha ett riktigt jobb, en stabil inkomst så jag kan flytta hemifrån.
Har en chans att få en jätte bra lägenhet, men jag kan ju ingen ta eftersom jag inte vet vad jag får ut i månaden, O denna lönen plus februaris lön ska det mesta gå till Usa resan.
Ahh va jag längtar dit föresten :D:D

Vad händer i helgen föresten?
Bjuder på en bild från nyår!
PUSS


                

Kommentarer
Postat av: Vi två

Saknar du oss ;) hade varit innebandy på schemat idag, men det får vi ta igen när vi kommer hem :) hoppas du klara dig några dagar till.. Puss sandra o nina

2009-01-16 @ 21:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0