090114

o idag fyller Jimmie 20, grattis grattis :)
Jag vill me fylla 20, jag vill ha 20 års fest o gå på systemet.
Jag vill fylla 21 så jag kan börja plugga till behandlingspedagog.
Jag vill komma ifrån Tranås lite men vet inte vart.
Pratade med amanda här om dagen o jag har lovat henne att försöka få lite kontakter utanför tills hon kommer hem.
O det ska jag fasen ha, inte för att mina vänner i stan är dåliga men kul att träffa lite nytt folk också :)

Idag var jag ner för att ta ut mitt lösen till fronten. Nu ska jag börja läsa engelska igen.
Fy jag trodde det skulle vara över efter studenten men icke, jag ska allt plågas lite till.
Är redan nervös för att stå framför en klass o prata. usch. jag kommer verkligen må piss ett tag där.
Gå med en klump i magen dagarna innan, jag har inte glömt känslan tyvärr!

Sen har jag bara vart hemma, lagat mat o städat lite.
Nina kom förbi en sväng me, hon ville ha hjälp med skolarbete ( hon pluggar någon media kurs)
så jag fick ställa upp på lite kort, även divapluttan.

Ska snart o jobba, jobbar till 22. Det är faktist ganska läskigt o cykla runt i mörkret sådär.
Men men ibland får man sluta att vara så fjantig.

Juste, fick ett brev från eksjö tingsrätt igår med, mindre kul.
Ska in o vittna åt Stina den 26 feb för en sak som hände i maj förra året.
Fasen jag hatar att vara inblandad med polisen.
Men, som nina sa, hon hänger me så gör vi en liten tripp till eksjö,
går in o vittnar o sen tar en pizza, haha du är så gullig. Bra att jag har henne igen!

ne nu ska jag sluta.
Ha en bra kväll.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Nina

haha, kanske kan skaffa nya kontakter i aneby? ;)

Det klart vi ska ta en tripp till eksjö, jag är på! Pizza sitter aldrig fel med dig! ;)



Puss på dig <3

2009-01-14 @ 18:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0