Torsdag

Hejsan.
Hoppas ni haft en bra dag.
Det har jag ialf :) Haha
Stina kom o hämta mig i morsse, hon jag o Matilda tog en tur på stan, sen en fika med Sandra.
Sen gick Matilda o jag till gymmet, har ju innan inte vågat gå in. Men idag så.
Stog typ en kvart utanför, sen gick vi till Patric o Josse som övertalade oss att gå in.
Så sen satt vi där på cyklarna, stolta över oss själva. haha. så jäkla fjantiga är vi.
Var där en halv timme, sen skulle vi pröva den där vibrations grejen, tog tvpå minuter sen fick jag näsblod.
Haha, jag tålde nog inte det. Har jag lärt mig det :)
Men nu ska vi dit imon igen, kanske går bättre då..

Hade ju lite avskedsmiddag här med, för Sandra o Nina.
Blev bra tillslut, hoppas de tyckte det var gott, det verkade som det ialf  :)
Sen drog jag med Nina ner o kolla någon väklgörenhetsgala på holaveden..
Vi kom fram till att vi skulle kunna ha en så jäkla bra show, bara vi fick upp caben o massa musik. Då ni ;)
Ne då, det var bra det me. Juste Johan Östberg/lund vad han nu heter, som var med o Fame factory var där o sjöng några låtar. Va fasen jag tyckte han va snygg innan?!

Ne, nu ska jag ner o kolla på debatt, sen blir det sängen.
Jobbar 7-11 sen blir det gymmet, tänkte gå o leka med Villia lite sen me.
Får se vad som händer senare sen.
Sov gott.
PUSS


Sandra o Nina :)


Johan Östberg :D


Juste, tycker ni att jag ska sätta i mitt löshår?
Haha, satte i löshåret lite för att se längden,fasen vad sugen jag blir.
Ni ser ju skillnaden.
Komentera!




Kommentarer
Postat av: sandra

han heter väl östlund :P

2009-02-06 @ 11:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0