Torsdag


Idag har varit ute på isen o lekt, eller var väl mest jag :) Åkte med fyrhjulingen o sladdade.
Hoppas vi hinner med en gång imon med. Sen gjorde vi skit god mat, mumma!

Bilresan igår gick jätte bra,till allas förvånad körde vi inte vilse en enda gång, bra bra.
Fikade i askersund vid den stora bron,så himla fint där ju, rekomenderas kan man säga :)

Har varit en sväng hos Linda med, saknar henne mycket faktist såhär när man ses!
O nu sitter vi här i myser i soffan.

Haha, va fjantg man blir,som ni förstår träffar jag typ Nina varje dag, dagar utan dig blir lite tomma utan dig :D
Finns ALLTID för dig <3

Ne,nu ska jag vara social,snart o lägga mig me. Blir ju ganska tidiga morgnar här, men jag klagar inte!!!
Ha en bra kväll..
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, känner exakt detsamma!

Har haft en väldigt tråkig dag utan dig! :)



Tur att du snart är hemma! :)

PUSS <3

2009-02-13 @ 00:12:23
URL: http://naxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0