Tisdagen den 17 februari

o idag är det min namnsdag, Grattis alla Sandror, speciellt Sandra 2!!
Sandra betyder hjältinna, det känns som det passar mig ;)
När jag kom upp idag stog det lite paket på bordet, eller paket o paket.
Godis, triss o blomma :)
Vann 25 kr, är med i spelet ialf, hehe.

Usch jag förstår inte varför jag inte kan sova på morgonen såhär,
jag ligger o kollar på klockan hela tiden, som att jag ska försova mig.
Herregud jag börjar ju 12, då kan man inte försova sig, eller inte jag ialf :)
Men nu är jag uppe, skönt är väl det,
skönt att ha lite tid innan man börjar jobba!
Ska göra mig en stor frukost med massa gott.
Som sagt jobb 12-17 idag,
Sen blir det väl att träffa Nina innan Spinningen ikväll.
Haha jag låter som en träningsnarkoman här, jag mår så bra av att träna.
Allt blir mycket lättare me när jag har Matilda,
Är ju typ ända tiden vi ses i veckorna :)

Lägger ut lite bilder från helgen me :)
Ha en bra dag!
PUSS
















Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis på namnsdagen då :)

2009-02-17 @ 13:52:31
URL: http://idajanson.blogg.se/
Postat av: matilda

jaa att träna med dig är bäst!

å att fest, å att äta, å att skratta åååå att sjunga!!



grattis på namnsdagen btw! ;)

2009-02-17 @ 15:11:21
URL: http://thillys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0