Tisdag

Nu är jag lite trött faktist, dagen har vart lång men väldigt bra.
Jobbet gick bra, ska väl tacka Cissi för det, skönt att veta att det inte bara är jag som känner o tycker som jag gör..
men men.
Sen åkte Nina o jag till Linköping för lite shopping o mat såklart :)
Nina fick med sen endel från Monki, jag endast en spetsbody, men bra mår både plånboken o jag :)
Våra små tripper gör vardagen så mycket roligare.
"we are the top of the world" ;)

Ihelgen vad händer då? Black jack verkar det som det blir, Nina har övertalat mig.
Men fasen va kul vi ska ha, dansa massa bugg, JAPP! Då trivs jag :)

Imon blir det jobb 7-15 sen blir det spinning. Nu jäklar ska jag bli fit. haha.
Annars blir det nog lungt imon.

Ska lägga mig tidigt idag me, har endast några oth kvar, bra så Sandra kan få de innan hon åker.
Ha det bra.
PUSS








Kommentarer
Postat av: Nina

Mmm, vilken het och fräsch bild på mig! :)

Den tröjan va ju skitsnygg, varför köpte du inte den? puss

2009-02-03 @ 21:26:56
Postat av: Nina

Mmm, vilken snygg och fräsch bild på mig! :) NOT!!

Den tröjan va ju skitsnygg, varför köpte du inte den? PUSS

2009-02-03 @ 22:22:46
Postat av: Anonym

Det står inte att du råkade glömma den heller. Det står att du lämnade kvar den! :)

2009-02-04 @ 17:39:39
URL: http://naxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0