Söndag

Här sitter jag i min ensamhet, inget som svara när man ringer ellr nått, vad är detta?
Så skönt att inget vara nått speciellt bakis idag, man är ju bara så sjukt seg..
Igår började Nina o jag här med fördrink o gjorde oss i ordning för kvällen, blev även endel dans.
Går ju inte stå still när mina skivor sätts på ;)
Sen åkte vi till Matilda, där blev det dans, prat o sång, va fasen vi glömde singstar..?
O sen såklrt BLACK JACK, haha men de var faktist inte så bra igår tycker jag inte,
var inte många låtar som man kunde.. Men då var det ju bra att det fanns ett till dansgolv :)
Kvällen gick så sjukt fort, det är väl då man har haft kul?
När jag kom hem kändes det inte som kvällen var slut, så jag ringde Amanda o pratade i 90 minuter.
Shit vad vi kan prata..
O när jag får min nästa lön ska jag boka biljetten till er, läängtar :D:D:D

Idag blir det en lugn o skön bakisdag, vid sex blir det box med Matilda, sen donken efter.
Nina tjatar så man får väl ställa upp ;) O sen blir det Beck, så som söndagar ska vara..
Ha en bra dag.
PUSS


Tjena snygging ;)


VI <3



Detta var typ den enda bilden som var någolunda, Nina var lite skakig på handen ;)




Kanon kul :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Tack så mycket för att du finns för mig! :)

Pusspuss

2009-02-08 @ 17:59:46
URL: http://naxelsson.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag var inte så skakig på handen..

Det var ni som inte ville stå still ;)

2009-02-08 @ 18:00:45
URL: http://naxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0