Söndag

o nu är helgen över, jag gillar inte det..
Gårdagen var väl sådär, först hos Sandra som hade avskedsfest, haha synd bara att vi ingen musik hade ;)
Men trevligt med lite nytt folk..
Sen blev det strandbaren, o herregud var nog den tråkigaste ute kvällen på ett bra tag.
Kommer väl säkert bli det när vi har klassfest den 21, men då får vi hoppas att det är bättre!
Nina o jag har ialf bestämt att värje lönehelg ska vi åka från Tranås, kommer väl mest på jkpg,
så kul som vi hade sist så. Då har man någon helg o längta till varje månad :):):)

Idag gick jag upp vid typ 12, sen kom Patric, Josse o Villia hit o åt, sen blev det hockey..
haha, kände mig inte så social men så är det på söndagar ibland.
Efter matchen blev det självklart pizza o nu har jag o mamma precis kollat på Beck som gick på 4:an.

Imon får vi väl se om jag jobbar, annars ska jag ta mig ner o köpa ett gymkort,
känns som det kan behövas nu.
Ladda för sommaren 2009 :):):)
'Bilder från helgen kommer imon!

Ska sova nu.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0