Söndag

usch det känns verkligen som en måndag,
är sådär seg som man brukar vara på måndagar.
Men dagen är ganska lugn ändå, skönt det :)

1 timme kvar att jobba, sen ska jag träffa bästa Nina.
Får se vad vi hittar på. Alltid är det nått.
Vid 6 blir det box med Matilda, fasen vad skönt att träna igen,
har ju haft ett uppehåll nu när jag vart i Filipstad, men nu så, är jag på det igen!

Avis är jag på Ida me, hon ringde o sa att Agnes skulle komma till Lipz, nejdå, jag vill alls inte dit, va faaasen!
Hoppas hon tar en autograf till mig ialf :)

Ne, nu måste jag gå.
Ha en bra dag, ta er ut för det är skit skönt ute!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Ida

får väl se vad vi kan göra, men hoppas inte på för mycket ;)

2009-02-15 @ 18:03:52
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0