Sandra 20 år!!!

GRATTIS,synd bara att vi inte får fira din dag med dig!
Hoppas du inte saknar mig allt för mycket. Du klarar dig säkert ;)

Idag gick allt bra, jag slapp vittna eftersom han erkände direkt.
Men fasen höll på att (ursäkta utrycket) men skita ner mig när jag såg honom.
Bra att han nu inte vet vem jag, så nu kan jag gå fritt på Tranås gator o gym :)
Blev att vi stannade hos Stina en sväng o tog en fika o kolla lägenheten..

Åkte hem o fick även ett bra besked där, skönt o slippa oroa sig mer!
Nu är som sagt Villia här, vi ska sätta på Nicke nyfiken,
sen blir det hemmagjord pizza, mums.

Ha en bra dag!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nina

2009-02-26 @ 18:24:04
URL: http://naxelsson.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack för idag!

Blev inte som vi tänkt oss, men bra ändå! :)



Åhh, nu blev jag glad!

Två bra besked på en dag! :) Skönt!

2009-02-26 @ 18:25:17
Postat av: Nina

Tack för idag gumman! :)

Det blev inte som i tänkt oss, men väldigt bra ändå!



Åhh, va glad jag blev nu!

Två bra besked på en dag! :) Skönt för dig!

<3

2009-02-26 @ 18:27:17
Postat av: sandra

tack så mycket, jag hade gärna varit med er idag. men ist blev det en heldag i englands största shoppingcenter.. det hade nio gillat ;)



vad skönt att höra att du slapp vittna o att det andar var lugnt, för antar att jag fattar vad de är? :p



sköt om dig puss <3

2009-02-26 @ 19:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0