Pump

Precis hemkommen från pumpen, imon kommer man nog ha träningsverk om nått, haha :)
Skönt ju!
Har varit hos Matilda större delen av dagen, hon tvinga med mig o simon till Boisloppan..
fanns inte så mycket tycker jag, Fritte vart hittar du allt? ;)
Så himla tråkigt att det är sådan hysteri om passen på shape, om man inte sitter inne på hemsidan vid 4 på måndagen
finns det knappt några pass kvar sen. Helt sjukt.
O som idag på pumpen, det var ju alldeles för många, jag kände mig ivägen vart jag än var..
Ne, det är lite tråkigt.
Skönt att vi nu har börjar träna lite på gymmet, då kan man ju träna på dagarna. Bra bra!

Imon blir en heldag,
upp vid nio, slänga i sig nått lätt innan gymmet.
11.30-18.00 jobb
hem o klippa pappa,
19.30 bio med Nina, " I taket lyser stjärnorna"
sen blir det skönt att komma hem.
För på onsdag morgon åker mamma o jag till våra favvokillar !!
Ja, fullt upp hela dagen som sagt, men hör gärna av er under dagen, jobbet blir roligare av sms ;)

Ne, nu ska jag ner o ta mig en ägga kvällsmat, alltid lika gott!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nina

Åhh, jag vill också ha fullt upp!!

Vad ska jag göra utan dig? ;)



Men jag får njuta av dig på bion imorgon! :)



PUSS

2009-02-09 @ 23:54:29
URL: http://naxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0