Onsdag

oh, vad skönt att komma hem, åkte hemifrån halv sju o kom hem nu.
Jobbade som sagt 7-11, sen var jag på gymmet en timme, sen sola, sen hem o duscha en skit snabbis.
Sen var jag hos Josse o gjorde mitt hår, haha satt där i fyra timmar.
Fick två ggr huvudmassage + sitta i massagestolen. Gött ju!
Men nu är jag fin till helgen ialf.
Har tre olika färger i håret, o jag är skit nöjd!
O sen var det bara upp till hockeyn, jäkla piss match det var då. Men men.
Nu är jag hemma!

Imon blir det jobb som idag, 7-11
sen ska jag me mamma o köpa tapeterna till köket.
O sen blir det nog en stund med Villia gull.
Sen såklart träna :)
Hoppas dagen blir lite lugnare än idag!

Ska sova nu.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0