Onsdag

Godmorgon.
Snart ska jag sätta mig på gubba cykeln, hoppas det är sista gången.
Tror ni inte att igår när vi äntligen tog min cykeln ner till cykelaffären så var den stäng?
Självklart bara för att det var jag.. Jag har ingen tur när det gäller cyklar.
Kanske borde ta körtkort? haha :P

Idag är det som sagt jobb 7-15 sen blir det gymmet med Matilda,
ska lägga upp nått så vi inte ser helt vilsna ut när vi ska gymma på kvällarna. haha.
Sen blir det spinning vid sju.
Skönt att komma igång.

Ska nog träffa Nina en sväng med som alltid, blir fasen aldrig av med henne ;)
skämt o sida. Får se vad vi hittar på.
Annars blir det nog lungt idag, imon är det en verkligen fullspäckad dag, men det blir nog bra.
Får ju träffa Stinababe :):)

Ne, nu måste jag gå.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nina

haha, det va ju du som frågade mig om vi skulle ses! :) Men okej, jag förstår. Du vill känna dig lite populär ;) haha

PUSS

2009-02-04 @ 08:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0