Måndag

Jag väntar på att reperisen från melodifestovalen ska börja, en halv timme kvar :)
Pratade med Stina precis, klassfesten den 21 kan nog bli kanon, ska bli kul att träffa alla..

Idag blir det lungt, som sagt melodifestivalen nu,
skulle ringa Fille efter det me. Familjen Fundin landar ju snart i USA, så kommer jag nog inte hinna prata med Henne ordentligt på 10 dagar, shiit. Haha.
Sen åker jag nog en sväng till Matilda innan träningen ikväll, pump står på schemat, gött!

Nehe, hade jag inte så mycket mer att skriva nu?!
Längtar till onsdag föresten, då åker mamma o jag till Filipstad, blir typ bara massa mys.
Stannar till lördag :):)

Ha det bra, uppdaterar väl senare.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0