Måndag

Ny vecka, nya möjligheter, nya festligheter :)
Har uppdaterat lite under helgen, men det hade jag ju varnat om innan..
Greta, Niclas, Maxxi o Kim har precis åkt hem, Eddan fick stanna här i veckan!
Snart kommer Villia o Patric o ska leka lite, blir nog pulkabacken först :) Alltid kul!
Ikväll blir det punp, skönt, har inte tränat på några dagar nu.

O juste, fick min sista varning igår, så nu blir det inte några pass på en månad.
Vi ses på gymmet vettja!

Nehe, om jag ska ta o berätta om min helg..
Fredagen började som sagt med jobb, sen hämtade jag Villia, blev såklart att mata fåglarna.
Alltid lika kul, haha.
Handla mat till kvällen, Tacos såklart, fasen vad jag längtat efter det. maat. haha.
Familjen Filipstad kom ju me, så blev en lugn kväll med familjen.
Eller efter let´s dance kom Nina o hämtade mig, o vi tog upp Richard, blev ett varv till Höganloft som alltid :)
Alltid lika bra luft där uppe ;)

Lördagen blev det staden först, inhandla det sista till kvällen o självklart lördags godis :)
Klockan två åkte vi från Tranås till lilla a-town. Vi såg ut som rediga turister när vi gick där med våra väskor o gick tipspromenad :)
Sen blev det bad o bastu i det STORA badhuset. Skönt början på dagen.
Sedan tog vi oss till Ellen, där blev det skit god buffé. O mitt fina tal kan nog ingen slå!
Kvällen blev kanon, massa dans o massa skratt. Blev endel bubbels. haha.
Bra ordnat Stina o Ellen, hoppas på mer sånt här!
Sen tog Bruno med oss in till Babar, ojoj,. finns bara ett ord, heartbreak hotel!!!!!

Min söndag var också kanon, åkte till Jocke o Sofia i Linköping,
gick ut o åt o sen fika på det.  Sen blev det beck såklart.

Ska sätta mig o ringa till Fille o Mandy nu, bääääst!
Bilder från helgen kommer i senare inlägg.
ha det bra!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nina

Ny vecka, nya möjligheter och nya festligheter! :)

wohoo, att det är! :) tralala!

2009-02-23 @ 16:42:02
URL: http://naxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0