Lördag

o fy vilken dag..
Vaknade o mådde inte alls för bra..
o skulle iväg o jobba.
Men mamma fixade lite bra frukost o sen tog jag mig en dush..
det gjorde mig lite pigg ialf..
Men var verkligen inte kul att jobba idag.
Men men så är det ibland.

Måste säga me att gårdagen, jaa fy tusan vad kul jag hade..
Kul med lite nytt folk ju!
Det började hos Josse,
dricka, dans o hockey, haha
Sen tog vi taxi till Conny, där det var husafest.
O där vart det dans, haha fasen fick ju upp flåset där lite. ;)
Eftersom festern tog slut ganska tidigt, gick vi några till babar o tog en dring o sen blev det taxi hem.
Mitt huvud var inte me när jag la mig.
shit asså.

Ne o ikväll, ja vad händer då..
Blir att åka till Matilda o avgöra det..
Det märks om ni ser oss i dimman ;)

bilder från igår:















Ha en bra kväll!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nina

haha, fy vilka sköna bilder :)

In i dimman igen! :) Jag hänger på! :)

PUSS

2009-02-28 @ 20:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0