Fredag

o nu är det helg, veckan har visst rullat på väldigt fort!
Nog pga att jag typ inte haft en ledig stund knappt.
Så förlåt kära vänner att kag varit så dålig på att höra av mig..
Hoppas det blir lugnare nästa vecka.
På måndag ska jag ha en LÅNGT samtal md Fillepille, det ända jag vet :)

Idag har jag jobbar 7-11.
Plockat i ordning på övervåningen
Snart kommer Nina o hämtar mig, då blir det Golden.
Fasen var ett tag sen nu, så ska äta för allt vi missat ;)

Sen ska jag hämta Villiagull på dagis.
Vi ska laga Tacos tills ikväll, då Niclas med familj kommer hem.
Josse o Patric me såklart!
Blir en lugn hemma kväll med familjen alltså!
Men imon, då jäklar ;)
haha, klassfest på schemat, börjar redan vid 2 :)
Gött ju!

Ne, ska lägga mig lite i soffan innan Nuppi o den lilla röda kommer!
Ha en jätte bra helg!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nina

Du är allt bra du! :)





For good times and bad times

I'll be on your side forever more

That's what friends are for!

2009-02-20 @ 15:49:52
URL: http://naxelsson.blogg.se/
Postat av: Fritte

jag såg familjen filipstad på ica?:)

2009-02-20 @ 19:08:31
URL: http://fredrikarosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0