Fredag

Nu är jag trött som vanligt, inte konstigt när jag gick upp sex i morsse.
Jobbade till elva, sen åkte Matilda o jag direkt till gymmet.
Jag är nöjd att vi tränar, o vi börjar lära oss lite masskiner nu. Det är bra det!
På söndag blir det box, maxa.

Har varit nere hos Josse hela dagen sen, lekt med Villia, ätit första semlan.
Kollat let´s dance o ätit god mat, Olivia kom med. Trevligt kväll.

Nästa vecka hoppas jag att det görs nått åt mitt år. Har tröttnat..

Imon ska jag sova ut, har typ inget planerat mer än att jag måste ner o köpa strumpbyxor.
Sen blir det bara att tagga för kvällen, vet inte vad som händer än.
Antingen blir det bara Jag, Nina o Matilda ( o då kan det inte bli annat än kul eller?)
eller så blir det nått annat, o det blir säkert också bra.
Har inte så mycket förhoppningar, då brukar kvällen bli bra.
Ska bränna en jäkla go skiva ialf...

Nu ska jag sova.
PUSS


Kommentarer
Postat av: matilda

vi får fixa ett eget röj, det är la det vi är bäst på :)?

2009-02-06 @ 23:32:51
URL: http://thillys.blogg.se/
Postat av: Nina

Herregud, vi kan nog fixa en riktigt bra skiva!

Det kan inte bli något annat än BÄST att festa med er.



Förra gången hos Matilda va ju lyckat! ;)

Det var den gången vi ramlade in på strandbaren, haha. Kanske va lite för lyckat..

2009-02-07 @ 15:28:42
URL: http://naxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0