Flöööt

Ja, idag har varit en riktig flötdag..
Hängde med Jenna o hämtade Nina i Aneby,
sen var jag bara hemma o tog det lungt..
Nu ikväll var det först box med Matilda, fasen vad skönt det var.
O sen blev det en sväng till Donken med Nina o Jenna.
O så får man ju inte glömma Beck, så här är det söndagar ska vara!
Ja, flötdag var det verkligen, Pizza + Donken, haha men tur att jag tränar ialf :)

Imon har jag nog inget planerat, mer än att träna såklart.
Matilda var ledig så kanske hittar på nått med henne?!
Jag längtar till lönen kommer, då ska jag boka min flygbiljett :):):)
LÄNGTAR!

Ne, nu ska jag sova.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nina

Men hallå, är det jag som nämner dina matvanor..

Nej, det är du själv! haha! ;)

2009-02-09 @ 20:30:13
URL: http://naxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0