...

Blev visst ett inlägg till innan sängen.
Tänkte lägga mig tidigt idag o kolla på några oth avsnitt.
Jobbar 7-15 imon o jag ska gå till jobbet, inget jag gillar så tidigt.
Men jag vägrar att cykla på gubbacykeln en dag till, herregud hela nedre regionen blir ju förstörd!!
Så det är bara att gå upp tidigare..

Efter jobbet åker Nina o jag direkt till Lkpg, ska shoppa lite på monki, o äta nått gott såklart :):)
Hoppas bara min dag på jobbet inte blir dum.
Jag hatar känslan dagen innan såhär när man inte alls vet hur dagen efter blir.
Men men, får göra det bästa av det, o jag har ju nått att se fram emot efter o det är bra!

Ha det bra o sova gott.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0