Alla hjärtans dag :)

här sitter jag en lördag kväll framför tv:n o kolla melodifestovalen med mamma o pappa.
Inte vanligt det, men är jobb imon 7-15. Pengar pengar.

Kom typ precis hem från Filipstad.
Shit vad kallt där varit där, men så fint det är när solen lyser o det är massa snö.
då kvittar det att det är - 19 grader. "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" :)
Igår hann vi med en sväng med fyrhjulingen på isen.
Fasen vad kul det är att  åka o sladda,
haha Eddan är så söt när han åker på sin lilla o vi på den stora :)
Bilder kommer imon.
Lite dumt vart det bara när jag skulle sladda till o gick in för hårt,
fyrhjulingen plus jag bara flög runt,
Jag klarade mig utan skador, men vad rädd jag var när den låg upp o ner o det bara rök.
Men det var visst inte så stor fara med den heller, endast bromsen som gick sönder.
Tur jag har en bror som kan laga sånt där!
haha, jag såg bara mina Usa pengar fara åt skogen :P

Idag då, vaknade av att alla kom in o väckte mamma o mig,
Niclas hade gjort räkmackor till alla, o där satt vi o åt en lång frukost. MYS.
Sen var vi ute o gick i det fina vädre, köpte hem fika o busade massa i snön.
När vi kom hem o skulle fika, då hände det, Greta friade till Niclas o han sa ja.
Så himla gulligt var det..
O JAG SKA VARA BRUDTÄRNA, sommaren 2010, då slår en av mina drömmar i uppfyllelse :D:D:D:D
Så sjukt glad är jag, jag vet redan vilken klänning jag vill ha! Haha, det har jag planerat sen länge! :)

Ne, nu ska jag kolla klart på melodifestivalen, sen blir det duschen sen sänge,
ska bli skönt att sova i sin egen säng!
Hoppas alla haft en bra dag!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0